Śmiertelny wypadek na Kosynierów
Środa
, 12.08.2009 13:00
Na ulicy Kosynierów doszło przedwczoraj rano do zderzenia motocyklu Suzuki z osobowym Mercedesem. 32-letni motocyklista zmarł na miejscu.
Kolejny tragiczny wypadek z udziałem motocyklu. Dziś o poranku, kilka minut po godzinie 7, w okolicy zbiegu ulic Kosynierów i Tysiąclecia rozpędzone Suzuki jadące w kierunku Gdyni uderzyło w prawą część czarnego Mercedesa. Jak wstępnie ustalono, jadący z naprzeciwka Mercedes skręcał w lewo i nie zauważył dwukołowego pojazdu. Motocyklista nie miał szans na przeżycie i zmarł na miejscu. Samochodem osobowym kierował 27-letni mieszkaniec Redy. Był trzeźwy.
Trudno jeszcze określić, kto w głównej mierze zawinił tak na prawdę. Trzeba jednak podkreślić, że brawura znów była górą, mimo iż kilkaset metrów dalej ustawiony jest fotoradar.
W związku z dokumentacją policyjną utrudnienia w ruchu drogowym były odczuwalne do godziny 10.
Kolejny tragiczny wypadek z udziałem motocyklu. Dziś o poranku, kilka minut po godzinie 7, w okolicy zbiegu ulic Kosynierów i Tysiąclecia rozpędzone Suzuki jadące w kierunku Gdyni uderzyło w prawą część czarnego Mercedesa. Jak wstępnie ustalono, jadący z naprzeciwka Mercedes skręcał w lewo i nie zauważył dwukołowego pojazdu. Motocyklista nie miał szans na przeżycie i zmarł na miejscu. Samochodem osobowym kierował 27-letni mieszkaniec Redy. Był trzeźwy.
Trudno jeszcze określić, kto w głównej mierze zawinił tak na prawdę. Trzeba jednak podkreślić, że brawura znów była górą, mimo iż kilkaset metrów dalej ustawiony jest fotoradar.
W związku z dokumentacją policyjną utrudnienia w ruchu drogowym były odczuwalne do godziny 10.
źródło: m.
pierwsza fota- zapiera dech w piersi...
Co za subiektywizm w tym artykule - co ma brawura (skad takie info)do wymuszajacego pierwszenstwo auta...
A co wspolnego z tym ma fotoradar? Zastanow sie troche, zanim znow cos napiszesz... Kondolencje rodzinie
brawura ze strony mercedesa chyba KTOSiu! gdyby nie wymuszał pierwszestwa nie było by wogóle całej sytuacji. z drugiej strony gdyby motor jechał 40 km/h to by też inaczej potoczyło sie to wszystko
[*]
cos ciebie boli?
chodzi mi o to, skad wziela sie inf. o brawurze motocyklisty - czytac uwaznie
bo w kartuzach ruch jest lzejszy... (GKA....)
Co za subiektywizm w tym artykule - co ma wspolnego brawura (skad takie info)z wymuszajacym pierwszenstwo autem... A co wspolnego z tym ma fotoradar? Zastanow sie troche, zanim znow cos napiszesz... Kondolencje rodzinie - tak mialo byc
jasne jak zwykle wina motocyklisty.... ludzie weźcie sie zastanówcie gdyby debilowi z redy nie spieszyło sie do żabki to by nie było sprawy. żal że ludzie znaja fakty a i tak obwiniają chłopaka który zginął przez nieostrożność innych. współczuje rodzinie FACET Z REDY POWINIEN PRAWKO STRACIC DO KONCA ŻYCIA -zabił człowieka
już to napisałeś KTOSiu. uspokój się przynajmniej raz i nie rób wiochy. zrób to dla rodziny, która straciła syna, męża i ojca! [*]
nitk nie twierdzi że wina motocyklisty. dochodzenie dopiero się zacznie i ono ustali kto winny. co do całego zajścia jak już pisałem- jest to niezwykła tragedia. kierowca mercedesa pójdzie siedzieć, straci prawko ale kto odda życie 32-letniemu chłopakowi, który miał całe życie przed sobą? z drugiej strony dla kierowcy mercedesa to także tragedia- nie zrobił tego celowo, był trzeźwy. obiektywizmu odrobinę!
wredne miejsce, jeżdżę trochę motocyklem ale na takich drogach strach jechać więcej niż 70 km/h, dużo krzyżówek i drobnych wyjazdów, niezależnie od tego że osobówką zajechał mu drogę to sądzę, że 50km/h to on nie leciał. Szkoda gościa, mógł jeszcze kupę lat pożyć i nakręcić masę kilometrów na licznik swojego moto.
PS. Jego motocykl to nie ścigacz a turystyk co raczej potwierdza, że gość lubił jazdę dla przyjemności a nie dla adrenaliny...
pasuje z tematem - ale jak zwykle w naturze czlowieka szukanie winy wpierwszej kolejnosci;
nikt nie jest w polozeniu ani jednej ani drugiej osoby, wiecej lepiej samemu z tego nauke i wnioski wyciagnac
ktosiku w końcu coś sensownego napisałeś... ktoś umarł, ktoś pójdzie do więzienia. tragedja. nie ma co się kłucić czy szukać winy. tak jak napisałeś. wyciągnąć wnioski i baczniej jeździć na drogach...
kierowcy nie zwracają uwagi na motocyklistów taka prawda, rowerzystów tez maja w dupe, bo oni jadą czymś wiekszym, rzadko patrzą w lusterka, motocykle im "jakoś" umykają...
Gdyby moto jechal przepisowo nie byloby sprawy. Proste i jasne. Wiekszosc wypadkow moto jest z winy wymuszenia pierwszenstwa przez auto ale... reka do gory kto nie odkreca w palnik i nie lawiruje miedzy autami? Nie raz i nie dwa smiga sie ponad setka miedzy autami, wiedzial co ryzykuje.
kiedyś czytałem testy wypadków a raczej wjazdów w mur na moto i stwierdzono ze przy 40 km/h 99% wypadków konczy sie zgonem wiec motocyklista mógł jechc przepisowo... [*]
Sama jezdzilam skuterkem dopoki mne debilna baba nie potroncila.Niezauwazyla. To co jest na zdeciach wedialam na zywo. Teraz siedze i becze,bo ta osoba nie musiala zginuc.Ludze na samochodach opomentajte sie!!! Pszetesz my w stluczce nie mamy z wami szans!!!
jebane GKA tez sie piznalem identycznie z takim kolesiem tyle ze uderzylem bardziej w tylna czesc auta i mnie na cale szczescie odbilo od niego bo gdybym zostal to bym wydladal tak jak kolega w worku i cale szczescie ze tam tym razem mialem z jakies 50 na liczniku a tu po uszkodzeniach widac ze powoli nie bylo choc wina ewidetna ze strony osobowki bo zaspany rolas ktory na polu nie musi uzywac lusterek ani sie rozgladac zapomnial ze to motor a nie wska dziadka i myslal ze zdarzy
szczere koldolecje dla rodziny chlopaka...[*]
to GKA ma cos w sobie podobnie jak GPU i inne wiesniaki wspolczuje teraz temu chlopakowi ze wsi ktory do konca zycia bedzie mial obraz w glowie tego mlodego czlowieka lezacego na zemi ktoremu pewnie nawet nie umial pomoc albo chociasz sprawdzic czy zyje a jak juz sie bajzlu narobilo to trzeba chociasz umiec pomoc ratowac a nie zawiesic rece i sie patrzec bo niby szok bo niby on tez poszkodowany... ja osobiscie nigdy bym sobie nie darowal gdybym chociasz nie sprobowal reanimacji no chyba ze nie umial ale bedzie chociasz wiedzial za co siedzi
mówicie że kierowcy z GKA i GPU to wsiuny ale o nas- tj. GWE tak samo mówi się w Gdańsku czy Gdyni. GWE to w końcu nie tylko Rumia, Reda czy Wejherowo ale tysiące wioseczek podlegających pod powiat wejherowski!
Coz nastepny na liscie dawcow organow,zamiast sie zastanowic zanim wsiadzie na motor, to gna jak wariat.Nie zastanowi sie nad tym ze przez głupote inni cierpia.
żegnaj Przemku
gosciuwna - dla mnie obecność skuterów na naszych drogach to jakaś pomyłka... jednoślad to jednoślad = prawo jazdy! ileż "skuterowców" w Rumi nie ma pojęcia o przepisach ruchu drogowego!
Zdjecia masakryczne.... Przykro mi, że znowu zginął człowiek.. [']
Przemo, Przemo, Przemo, jeszcze niedawno rozmawialiśmy... Zawsze byłem przeciwny Twej fascynacji ścigaczami... ale Ty kochałeś te maszyny. Nie mogę się z tym pogodzić, po prostu nie mogę jak patrzę na te zdjęcia z wypadku a potem na nasze wspólne zdjęcia gdzie razem pękamy ze śmiechu. Żegnaj Przemo...
razem dorastaliśmy... masakra... współczucia dla rodziny... nie piszcie o brawurze itp. bo to bzdura... żegnaj przemas
Mam prawko ot 10 lat i zero mandatów.Tak ze nie wsadzaj wszystkich do jednego wora.A wogule droga jest dla wszystkich,nie tylko wsunąć z skórom furom i komurom.Współczuję rodzinę. Jutro postawie znicz.Proponuje żeby wszyscy dwukołowcy to zrobili.
świetny pomysł...
Kondolencje dla rodziny jeszcze raz
jaką wredną suką trzeba być żeby napisać post #22 [niunia]??? żal mi ciebie "zła kobieto"
Mam kolegów motocyklistów jak każdy lubią sobie przycicnąć... jednak nie robi sie tego na ulicy w centrum miasta. Jadąc autem skrecając w ulicę w lewo patrzysz w prawo nic nie nadjezdza ruszasz i spod ziemi pojawia sie motocykl jadący w miescie ponad kolo 200... czy kierowca auta moze cos zrobic, czy kierowca motocykla jest w stanie wyhamowac?? To jest prawo czystej selekcji naturalnej... przetrwaja tylko Ci motocyklisci którzy mają rozsądek, reszta konczy jak na zalaczonym obrazku. Inna spr. to wiochowi niedzielni kierowcy samochodów nieważne czy z gpu, gka, gks, gwe, gle, gs, gda, ga, gd - brak zdecydowania i brawura to najgorsze rzeczy jakie moga byc za kierownicą.
Nie masz co robic i pierdoly takie wypisujesz... 200? w miescie... w porannym szczycie
Idz spac lepiej... i GSL zapomniales
GMB i GND
Komentarz został usunięty przez adminstratora.
Ja takżę postawie znicz. Nie raz mijaliśmy się na drogach. Sczere kondolencje dla rodziny...[*]
Komentarz został usunięty przez adminstratora.
Komentarz został usunięty przez adminstratora.
do#31 Jaki szczyt na kosynierow, o 7.00??, nie robmy z naszego miasta niewiadomo jakej metropolii. Kosynierow to długa prosta od ronda przy auchan do ronda przy straży. Nie raz widziałem tam debili w samochodach i motocyklach którzy w nocy i nad ranem jak rozbujają się od Auchan to potem z piskiem zaczynaja hamowac na wysokosci mariano. Fotoradar... co to jest dla motocyklistów nie badzmy śmieszni, do tego musi mieć wkład w środku. 200km/h teraz byle zdezelowane auto tą predkosc roziwja tym bardziej motor. To juz nie są czasy królujących maluchów i mz.
ktoś wspomniał o skuterach. już w naszym mieście walczyli z nimi strażnicy miejscy ale tylko pod kątem zakładania kasków, włanczania świateł. niebawem ma wejść obowiązek posiadania prawdziwego prawa jazdy na skutery- może będzie bezpieczniej...
"wielu ludzi myśli, a tym czasem w ich głowach zmieniają się tylko przesądy"
I znowu Wymuszenie pierwszenśtwa. . . W założe sie gdyby zrobic statystyki to 99% z nas ginie własnie przez wymuszenia kierowców "Puszek" Samochodów. . Co oni sobie mysla gdy to robia. . Ze my mozemy tak nagle stanac w miejscu bo on jest wiekszy i musi przejechac?
Wspólczucia dla rodziny motocyklisty tej najblizszej jak i moto rodziny. . Wczoraj wieczorem byłem na miejscu wypadku i modliłem sie za jego dusze by spoczywala w spokoju. . [*][*][*]
...kolejna osoba z naszej ,,motocyklowej" rodziny, zabija nas to co najbardziej kochamy, dziękujmy za każdy kolejny dzień życia...
kondolencje dla najbliższych[*]:(
do#40 Co sobie myslą niektórzy kierowcy motocykli, gdy daja po garach w miescie. Motocyklista jadąc przez miasto nawet z tym skromnym 150km/h to w przeciągu sekundy pokonuje 41m, kierowca auta upewniajac się czy cos nadjezdza praktycznie jest bez szans, w takim wypadku nie ma mowy o wymuszeniu przez samochod.
kierowca-nie-pirat mylisz się jeśli chodzi o ubiegłoroczną akcję straży miejskiej dotyczącej kontroli skuterów, bo jeśli chodzi o te pierdzikółka straż miejska ma takie same uprawnienia jak policja przy kontroli pojazdów, różnica polega na tym, że jeśli oni coś ujawnią, np. brak uprawnień kierującego, brak tablicy rej., dokumentów, polisy, itp, itd. sprawę przekazują policji - wzywają patrol na miejsce i zawalają ich robotą (dokumentacja, holowanie - bo na to straż miejska nie ma uprawnień) A pamiętajmy, że strażnicy otrzymują premie i to na dodatek nie małe, np tak jak podczas tej akcji za wyniki, a policjanci robią to za "damski chuj"
Mieszkaniec jeśli masz prawo jazdy to chyba przez pomyłkę ktoś ci je dał, bo nawet nie znasz warunków bezpieczeństwa podczas wykonywania manewrów. Poza tym chyba nie masz pojęcia czym jest pierwszeństwo i nieustąpienie pierwszeństwa, a o konsekwencjach karnych wynikających ze spowodowania wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym nie masz pojęcia. Powiedz mi czym jeździsz, a na pewno cię wypunktuję i będzie po prawku, od razu kup sobie karnet, albo miesięczny wykup
do cbr600rr - czyli starasz sie udowodnic ze predkosc nie ma znaczenia... Chlopie co ty robiles na fizyce. Zyczę szczescia tym motocyklistom ktorzy myslą że przekraczając dozwoloną prędkość tezmają pierwszenstwo... Jedyne pierwszenstwo jakie wtedy mają to na cmentarz. Wyobrazcie sobie taka sytuację ze motor wbił się w pasazera, dziecko... Motor to nie rakieta na paliwo stałe, mozna tez nim kierować, jechac wolniej. Zwalanie całej winy na kierocę auta i niedostrzeganie problemu nadmiernej predkosci u wielu motocyklistów... to jest mowienie mam motocykl nie musze miec mózgu, mogę grzac ile chce niech inni mysla jak mi sie nie wladowac... takie myslenie i zwalanie wszystkiego na kierwocę jest obraziliwe dla rozsadnych motocyklistow z mozgiem.
cbr600rr- co do kontroli przez SM to się raczej gruuuubo mylisz. poczytaj ustawy odnośnie wspomnianego organu. SM NIE MA PRAWA ZATRZYMAĆ POJAZDU W RUCHU!
cbr600rr- co do premii to się chyba mylisz. policjanci mają chyba lepiej płacone- ostatnio, tj. w okolicach nowego roku sąsiąd milicjant chwalił się że dostał 10 tys. premii rocznej, tylko że on w dochodzeniówce i za dobre wyniki takie siano- wszedł w drugi próg podatkowy. co do miejskich żandarmów to chłopaki jakiegoś szału nie mają- 1,5 tys. na rękę/miesięcznie, mniej uprawnień jak milicja i praca do 65 roku życia. wcale się nie dziwie że pani burmistrz im daje dodatkowe premie miesięczne... 50 zł?! wielka kasa!
Mieszkam w Rumii i niestety codziennie na mijej ulicy pojawiają się "ścigacze" z prędkością bardzo grubo powyżej dopuszczalnej, wystarczy posłuchać ,pobocza są zastawione samochodami , niech nikt też nie pisze o nieuwadze kierowców samochodów, trudno zobaczyć takiego ścigacza. Ponad rok temu doszło na mojej ulicy do tragedii równiez z motocyklem w tle, pyskówce nie było końca . Teraz jest tak samo, każdy robi się najmądrzejszy. Prawda jest taka że jedni i drudzy olewają przepisy w przypadku motocyklistów jest to bardziej widowiskowe w skutkach. A wystarczy wolniej...
szkoda chłopaka na motorze. szkoda kierowcy z mercedesa. nie oszukujmy się jednak- motor nie jechał 40km/h jak pozwalają na to znaki... tam chyba jest w chwili obecnej nawet ograniczenie do 30???
stało się, czasu nie da rady cofnąc, śmierc człowieka to zawsze tragedia, dla rodziny i znajomych...natomiast z drugiej strony ulicą Kosynierów dośc często w ciągu dnia pomykają dosc prędko motory, nie wspominając nocnych wyscigów na Grunwaldzkiej. Niestety temat motycklistów co rusz pojawia się w mediach...wystarczy przypomniec sobie ostatnia kampanię policji w tym temacie
wystarczy w nocy otworzyć okno i posłuchać sobie jak motory śmigają po rumskich, wyremontowanych ulicach
Weźcie nie brońcie tak kierowców samochodów. Ja jechałem przepisowo 40km/h na ulicy starowiejskiej i co pajac nie spojrzał się w lusterko i wjechał wemnie i co ja miałem zrobić? KIEROWCY SAMOCHODÓW PATRZCIE W TE GŁUPIE LUSTERKA PO TO ONE SĄ! A co do tego wypadku to napewno ten motocyklista nie jechał napewno powyzej 150km/h. Jakby jechał z taką prędkością to motor przecioł by ten samochód i został w środku.
Kolego motycklisto, uważaj więc jadąc powyżej prędkości dopuszczalnej na dzieci, zwierzaki i kierowców tumanów.
A jak coś skasujesz to miej pretensje tylko do siebie.
żegnaj Przemku!!!
co do śmigania na motorach to czy motor wjedzie w samochód czy w dziecko przy prędkości 100 km/h i tak będzie miał poważne obrażenia- jeśli wogóle przeżyje. "Motocyklista."- rozumiem, że cię ktoś samochodem wyprzedadzał że w ciebie wjechał???
Hm , mówicie o prędkości 150 km/h ok. motocyklista był z Redy wiec pewnie jechał przez Auchan , gdzie po długim odcinku prostej tam gdzie fotoradar, są na skrzyżowaniu światła, jeśli ten motocyklista trafił na światło czerwone, musiał się zatrzymać do 0 .. żabka jest o koło 200 m za skrzyżowaniem . napewno nie osiągnął prędkosci powyzej 150 km/h w tak krótkim czasie , w dodatku jechał turystykiem, a być moze przed soba mniał samochody ktore mercedes przepuścił bo widział je... , nie macie pojęcia jak to wyglądało ( ja też nie ) a już jedziecie na motocyklistów bo to ci najgorsi. opanujcie się...
Są zdarzenia i zwiny motocyklistów i zwiny kaierowców. NMam wielu znajomych motocyklistów, mase jest zdarzen typu zajechanie drogi motocyklowi bo ktoś nie spojzal w lusterko... ale też masę jest takich w których kierowca auta nie ma szansy, w stosunku do nadmiernej predkosci motocykla. Nie raz na kosynierów widac debili na 2 i 4 kółkach rozpędza sie od auchan. ci cwansi na 2 kółkach odginają tablice, ci na 4 demontuja z przodu. tną po kosynierów o każdej porze dnia i nocy- ostatnio bylem swiadkiem jak popoludniu babka z dziecmi przechodzila na przejsciu kolo 1000lecia... debil w samochodzie metr jej przed wózkiem przeleciał... innego dnia widziałem jak motocyklista rwał od auchan i wysepki brał z lewej strony na czólówke z autami z na przeciwka...
notoryczne jest na skrzyzowaniu żwirki, z kosynierów przycisniecie na dojżałym, pomarańczowym... Motor nir ma blach z przodu wiec fotoradar moze mu nadmuchac.
no to niech wybudują jeszcze trzydzieści rond- to w rumi najlepiej wychodzi...
tylko marudzic poraficie,a człowieka nie ma
"!!!"- mylisz się i to grubo. o problemie się nie mówi do puki coś się stanie. to samo dotyczy się aids, hiv, gróźnilcy, raka. wszystko jest ok jak się toczy życia. gdy się coś zmieni w codziennym toku myślenia nie jest "jak dawniej"! trzeb o tym rozmawiać. codziennie na polskich drograch ginie sporo osób, ale się o tym nie dyskutuje. natomiast jak raz na 10-lat rozbije się samol z załogą stu osób Prezydent ogłasza żałobę narodową...
Jestem teściem kierowcy motoru i znam go bardzo dobrze od strony zamiłowania do motorów. To był motor turystyczny a nie wyscigówka. Zmarły był bardzo rozsądny o nieprzeciętnej inteligencji i mądrości. Kochał nad wyraz swojego 2,5 letniego synka i żonę i proszę Was abyście nie pisali bzdur jak gość o nr 45 bo obrazacie całą kochającą zmarłego rodzinę i wielu znajomych. Pamiętajcie drogi są dla wszystkich a utrata kochanego taty,męża i wspaniałego kolegi czy przyjaciela jest wielką tragedią gdzie serce nam chce pęknąć po stracie tak wartościowego i kochanego Przemka.
zamiast napisac cos rozsadnego wszyscy sie tu kłócą,obwiniaja i przechwalaja swoja wiedza.to był porządny człwoiek,ojciec i mąż,wystarczy współczucie dla jego rodziny i na tym koncze,zegnam
Ludzie dajcie spokój!!! Serdeczne wyrazy współczucia dla rodziny, wiem jak bardzo go kochali!!!
na fotce numer 2 przy radiowozie policyjnym widać ślady hamowania...
Zobaczcie jakie spustoszenia są przy prędkości 49km/h
http://www.scigacz.pl/Crash,test,motocykla,w,PIMOT,9374.html
Gdyby koleś jechał ponad 150km/h to ..... bez komentarza [*] [*] [*]
do mieszkaniec :
mieszkaniec Ty chyba nie znasz przepisów nie wazne ile ten moto jechał mercrdes i tak wymusił !!! cała wina jest tu po stronie auta !!! przeciez widac jak cos jedzie z naprzeciwka! on po prostu myslał ze zdazy.. a jednak nie !!!!! samochodowcy ogarnijcie sie bo sytuacja jest tragiczna !! ilu jeszcze motocyklistów musi zginąć!!!!???
Wielka prośba! Nie rozstrzygajcie kto zawinił bo o okolicznościach zdarzenia wiecie tyle co nic! Od tego jest Policja. Takie zdarzenia zawsze wznawiają kłótnie pomiędzy dwu- i czterokołowcami, nieprawdaż? Pochylcie głowy nad Przemkiem, zapalcie znicz, i co najważniejsze ZŁÓŻCIE KONDOLENCJE RODZINIE bo oto właśnie żona straciła kochającego męża, a malutkie dzieci troskliwego ojca. Wyjaśnienie sprawy pozostawcie ekspertom. Serdeczne współczucia dla rodziny - bo to również Wasza tragedia. PL
do motozrumii własnie że znam. przepisy. Jeżeli udowodni się np. po śladach hamowania że motocykl jechał za szybko. Może zostać orzeczona wina obopulna lub tylko wina motocyklisty jako rażace naruszenie zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wlasnie tak myslacy motocyklisci jak Ty odchodzą jako pierwsi. Prędkość motocyklisty przez sąd moze tez byc potrkatowana jako przyczyna wypadku i na tej podstawie moze zostac orzeczona wina lub współwina.
serdeczne wyrazy współczucia dla rodziny i przyjaciół zmarłego Przemka .Nie znałem go ale ręce opadają co nie którzy piszą wstyd
sprawy motorów, skuterów i rowerów powracają jak bumerang przy każdej tragedii. powinien zostać wprowadzony obiwiązek posiadania prawdziwego prawa jazdy na skutery już od dziś! co do rowerów obowiązek włączonych świateł oraz posiadania kasku. jak rowerzysta sam się wywróci przy prędkości 10km/h poździera sobie tylko kolana, jak jednak uderzy w niego samochód jadący z naprzeciwka choćby z prędkością 20km/h prędkość się sumuje czyli duże zagrożenie dla niedzielnego cykkisty
Mam pytanie do kogoś kto znał dobrze Przemka. Czy rodzina wyrazi zgode aby motocykle podjechały na pogrzeb?
co do motocykli na pogrzebie. pięknie by to wyglądało gdyby nie fakt, że to właśnie przez motocykl jest ten pogrzeb...
Jeżeli wierzysz w Boga to się zwyczajnie za Przemka pomódl, jeżeli nie wierzysz w Boga to uczcij pamięć Przemka w inny, Twoim zdaniem godny sposób. Wydaje mi się, że show na motocyklach mógłby być niewskazany...
Skończcie te obelgi, człowiek nie żyje i nie wam osądzać ile miał na liczniku!!! To ustali postępowanie!! Kierowca mercedesa, również przeżywa tragedię, ale TO BYŁ WYPADEK!!! Poniesie z pewnością karę za wymuszenie pierwszeństwa i spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym.
Łatwo wam siedzieć wygodnie przed monitorem i osądzać, a ilu z was przejeżdza na pomarańczowym lub co gorsza na czerwonym już świetle- potencjalni mordercy, którym się po prostu udało !!!
Gdyby zamiast motoru, w merca uderzyłby samochód, skończyłoby się na niegroźnej kolizji bez echa.
Kolejny człowiek którego zabiła pasja, najszczersze wyrazy współczucia dla rodziny [*]
Wyrazy współczucia dla żony i córeczki...żegnaj [*]
To było okropne gdy kupowałem bułki usłyszałem potężny huk odwróciłem się i zobaczyłem to co się stało ...
serdeczne współczucia dla rodziny motocyklisty i...
współczuję też kierowcy mercedesa ( trauma ), motocykliści przesadzacie z prędkością na drogach!!!!!!!!. Ulica to nie tor wyścigowy, a wy o tym zapominacie.
Przemek, pozostaniesz w naszych myślach na zawsze. Cześć Jego pamięci[*]
wyrazy głębokiego współczucia dla całej rodziny.Sylwia bardzo nam przykro
Wyrazy współczucia dla całej rodziny.... Będzie nam bardzo brakowało Przemka, przykro stawiać czoło tak okrutnej rzeczywistości kiedy ginie kolega... [*][*][*]
Bardzo nam przykro... Wielka strata dla wszystkich, którzy go znali. Serce pęka na myśl o tej tragedii..
Jak to czytam i oglądam te zdjęcia , to łzy napływają mi do oczu . To jest straszne ... Najszczersze wyrazy współczucia dla rodziny [*] [*]
To co się stało to jest przestroga dla KAŻDEGO kierowcy . Nigdy nie wiadomo co może się stać
[*] [*] [*]
http://www.sm.rumia.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=5&limit=1&limitstart=4 nikogo nieobwiniam ale jeżeli zawsze winny jest kierowca samochodu wystarczy czasami policzyc tak jak ten pan jadacy na motorze na widniejacym zdjeciu w ciagu jednej sekundy przejezdza około 33 metrów a ten kto wyjeżdza z podporzadkowanej patrzy w lewo,prawo i w lewo... zależnie co chce zrobić.Jadacy motocyklista z tą prędkościa w ciagu 3 sekund przebywa droge około 100 metrów ... Kondolencje dla rodziny motocyklisty [*]
dzisiaj kiedy o tym uslyszalam nie mpglam sie ogarnac,ledwo pogodzilam sie z ta sytuacja a przed piecioma minutami dostalam info o kolejnym wypadky motocyklowym w rumi...na skrzyzowaniu dabrowskiego ze starowiejska...podobno motocykl zmasakrowany ale co z kierowca moto czy przezyl?wie ktos cos na ten temat?/
Skrzyzowanie ulic: starowiejska z wybickiego, niebieski samochód wymusił pierszeństwo na motocykliście. Na szczeście obyło się tylko na złamanej nodze.
http://img197.imageshack.us/img197/7820/20090812442.jpg
całe szczęście...dzięki
[*] Śpij w Spokoju....
czy ktos wie kiedy i gdzie odbedzie sie pogrzeb?
Poniedzialek 11 w Redzie - chyba rodzina jeszcze jakies info zamiesci.
http://www.telewizjattm.pl/index.php/serwis_informacyjny,2009-08-11,01
pogrzeb odbedzie sie o godz 10 w kosciele NMP w Redzie i pozniej o 11 na cmentarzu w Redzie
Wyrazy wspolczucia dla rodziny.bedzie nam brakowalo usmiechnietego Przema.....
Czy można wiedzieć jak miał na nazwisko motocyklista, jeśli ktoś wie to proszę o informację. Głębokie wyrazy współczucia dla rodziny i znajomych. Spoczywaj w spokoju młody człowieku [*]
Szczere wyrazy współczucia dla całej rodziny Przemka, był i zostanie w mojej pamięci jako oficer na którego zawsze można liczyć zaś służba z nim to prawdziwy zaszczyt, będę na pogrzebie [*]
Serdeczne wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego [*]
ŻEGNAJ PRZEMKU [*]
jak widać czyjaś tragedja ale raj dla mediów- i w Dzienniku i w Wyborczej o tym napisali. jak widać TTM zapodał parę słów i znając życie jutro też w Expressie będzie...
serdeczne wyrazy współczucia dla rodziców, siostry, żony i malutkiego synka składają Zahajkiewiczowie
wyrazy współczucia dla rodziny. Odpoczywaj w pokoju Przemek.
r.i.p Lichy [*] byłem już na miejscu wypadku z moto ekipą ,chwila zadumy.. i chociaż Go nie znałem melancholia lekka dopadła .. szkoda chłopaka.Kondolencje dla rodziny. A WIĘKSZOŚĆ LUDZIKÓW ROBI SOBIE TUTAJ GŁUPIE PYSKÓVKI NA TLE TRAGEDII ... ŻAAAAL ...
(**)
Kur wa, człowiek zginął, więc to uszanujcie to a nie pieprzycie o jakichś rejestracjach, wieśniakach, brawurach, itp. Gówno ważne są dywagacje czy to ścigacz czy tutystyk. Ja mam nadzieję, że teraz jeździ gdzieś wysoko, ma zawsze pełny bak na autostradzie na której nigdy nie ma korków i świateł. Bardzo współczuję rodzinie i niebawem też świeczkę Ci Przemku zapalę. Szerokiej drogi.
zginął człowiek i tyle - o tym czyja to była wina zadecyduje dochodzenie policji - która zapewne wie ile miał na liczniku motocyklista - nie nam przesądzać o winie kierowcy auta czy tego który poniósł śmierć... ale jak patrze na te zdjęcia to nie chce mi się wierzyć żeby jechał poniżej 50 -.-' ale nic to - możecie się kłócić i wyzywać ale to mu życia nie wróci - pozostaje tylko modlić się i mieć nadzieję że ten wypadek sprawi że kierowcy zaczną bardziej na siebie uważać... co do skuterów - generalnie dzieciom nie daje się niebezpiecznych zabawek ;]
Komentarz został usunięty przez adminstratora.
kojocik- dałeś czadu z tym postelm ale wiele w nim prawdy!
Bardzo proszę o usuniecie postu 105, obraza mojego zmarłego męża. A Pan, który to napisał mam nadzieje, że ma odwagę stanąć przede mną i powiedzieć mi to prosto w twarz. Skoro potrafi tak obrażać zmarłych i jego rodzinę. Gratuluje taktu.
Pogrzeb odbędzie się 17.08.09 w kościele w Redzie na Gdańskiej.
Przemek był wspaniałym człowiekiem.
Żegnaj kochanie
Posty gownizerii i osob odpornych na przyjmowanie do wiadomosci golych faktow ignoruj. Jesli ktos chociaz troszke znal Przemka, wie jak jezdzil i jaki byl. Kondolencje
Nie mamy prawa oceniac, to nie nasza rola, zginął człwowiek, niepotrzebna śmierć, składam najszczersze kondolencje rodzinie zmarłego...spoczywaj w pokoju***
Wyrazy współczucia dla całej Rodziny Przemka!! Wielka strata... :(
Byłam na pogrzebie, piękna uroczystość (jeśli można tak o pogrzebie napisać...) I wojsko i motocykliści godnie Przemka pożegnali...
Spoczywaj w spokoju, Przemku...
pogrzeb był godny... a Przemek fantastycznym facetem.... niech BARANY piszą co chcą.... sami sobie wystawiają swiadectwo swojej kultury i inteligencji.....
Sylwia trzymaj się na tyle ile dajesz radę...
sąsiadka
Kolegę kojocika z postu 105 zapraszam dzisiaj
na 21.30 w miejsce gdzie zginął Przemek.
Powiesz na głos to co myślisz.
dajcie juz spok z tym kojocikiem - najlepiej w ogole temat zamnknac, a o 21.30 kojocik juz dawno w lozeczku bedzie lezal - jak wiekszosc tu glupoty wypisujacych
Szczere wyraz współczucia dla Pani Sylwi i rodziny.Pogrzeb był piękny i godny...[*][*][*]
Czy admin tej strony posłucha o co prosi żona Przemka w poście #107? Przez szacunek do zmarłego jej męża należałoby spełnić jej prośbę. Wurzuć admin tego kolesia bo jak nie to sam po IP go znajdę i będzie problem. Jestem z tobą "moto".
Mam wiadomosc dla kolegi z postu numer #105 - nie powinienes sie wtracac w nie swoje sprawy. Jak masz jakies "ale" do motocyklistow to idz na skwer albo na jakis zlot i powiedz im to glosno w twarz. Nie osadzaj zmarlych, nie mow ze byla to tez wina Przemka bo nie bylo cie tam i nie wiesz co zdazylo sie naprawde. Ogromne kondolencje dla najblizszych Przemka.
#105 kojocik...kretynie jeden...buraku z golfa. nie masz do inncyh szacunku to nie masz szacunku do samego siebie. droga nie jest tylko i wyłącznie dla aut idioto i nie zmienisz tego. stać mnie na samochod i na motocykl bo jest to moja pasją. jezdze tak zeby innym nie robic krzywdy, wiec durniu bez szkoły naucz się uważać na drodze i nie zajezdzaj drogi innym. i zapamietaj, że jak mi zajedziesz droge i przeżyje to nie chce widzieć Cię w twojej skórze pętaku.
#113 Gość [cscre]...sorry poniosło mnie, ale jak czytam takie bzdury to ehh :(
Byłam przed chwilą na miejscu gdzie zginął motocyklista. Panowie to jak godnie porzegnaliście swojego przyjaciela o 21.30 to było coś pięknego. Aż łzy poleciały mi na wasz widok i dżwięk waszych maszyn. Szkoda tylko człowieka który zginął. Jeszcze raz wyrazy współczucia dla rodziny. Spoczywaj w spokoju Przemku.
Chłopaki dali czadu, pożegnanie było piękne...
Chłopaki dali czadu, pożegnanie było piękne...
W imieniu całej naszej rodziny, dziękuję Wszystkim za godne pożegnanie Przemka.
Szwagier
boze,wybacz tym durniom,ktorzy sie tu wczesniej wypowiadali,nie mieli pojecia,o kim piszą te bzdury,Przemku!!!wiem,ze spogladasz na swoja rodzine,przyjaciół,gdzies tam z góry i puszczasz do nas oczko,a my juz wiemy o co chodzi,kochamy cie i nigdy nie zapomnimy!!!a reszcie burakom zycze tyle samo bólu co my przezylismy,kojocik,jakos nie miales odwagi dzisiaj wystapic???
ach,szkoda mowic,piekne pozegnanie i tyle
sluchaj kojocik, parowko bez jajek,za te obrazy to bym z checia porozjezdzal na motorze ciebie i cala twoja rodzine.slyszalem ze miales wypadek w pracy bo spadles z drabiny,a w tylek wbil ci sie dildo ktore bylo w kartonie z reklamacji, jedno w tylek a drugie ci przebilo polik,zmien prace, nie pracuj juz w sex shopie bo cos gorszego jeszcze sobie zrobisz.
dajcie już spokój z tą prowokacją... nie warto w takich chwilach a świata się nie zmieni. strasznie smutny czas. najszczersze wyrazy współczucia rodzinie i najbliższym
tak, podwyższajmy dalej statystyki strony na google.pl...bo przecież o to chodzi. admin tego nie skasuje, sam pracuję w branży...a to, że jest parówą to tak samo to, że są motocykle na drodze to nic tego nie zmieni heheh(czysty sarkazm).
WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA RODZINY,PORZEGNAŁEM PRZEMKA NA MIEJSCU TRAGEDI WRAZ Z JEGO KOLEGAMI,DALI CZADU.CHŁOPAKI ///SUCHEJ I PRZYCZEPNEJ.CZY BENDOM UDOSTEMPNIONE JAKIEŚ ZDJENCIA Z PORZEGNAŃIA PRZEMKA
Wstyd! Dajecie sie podpuszczac przez jakiegos nudziarza, czlowieka znudzonego swoim zyciem. Mysle, ze te komentarze w odpowiedzi kojocikowi (czy jak mu tam) Przemek by potepil - znizacie sie do jego poziomu. Niech pisza, co chca - w koncu cenzura na forach nie obowiazuje, a obrazanie kogos ssanie faktow z palca, to sprawa kultury i stopnia demencji delikwenta. My wiemy swoje i tyle. Motocykle beda zawsze tematem bardzo kontrowersyjnym niestety... nikt tego nie zmieni.
Zrobmy to dla Przemka i ignorujmy glupawe wypowiedzi.
Te ryki motocykli wyciskaly lzy z najtwardysz serc zolnierskich.
nie jezdze ani motorem, ani samochodem, nie uważam też zeby motocyklisci jezdzili jak szaleni, to jest po prostu ich pasja, i nie mamy prawa wypowiadac sie na tematy, na ktore nie mamy wogole pojecia,kometarz 105 powinien zostac od razu usunięty przez administratora, zauwazylam ze komantarz 33 i 35 szanowny administrator usunął, szanowny panie administratorze troche szacunku dla rodziny zmarłego i poszanowania godności ...wyrazy szczerego wspolczucia dla rodziny Pana Przemysława, spoczywaj w spokoju****
wyrazy współczucia dla rodziny Przemka też przeżyłam taka tragedię zabił sie mój brat i wiem jaki to ból dla rodziny .
A MIAŁ ZAŁOŻONY KASK??
Zobacz na trzeciem zdjęciu baranie to zobaczysz kask na samochodzie. Ludzie jacy wy jesteście co niektórzy tępi to aż żal dupe ściska !!!!
Ale to moze nie jego SKAD MAM WIEDZIEC?!
piszecie że to wielka sensacja, wielka dyskusja, że to źle a ktoś tu wyskakuje że chce fotki z pogrzebu! po co ci te foty?! żeby zobaczyć jakieś motorki
a moze zeby powspominac,zapamietac,a za rok zapalić swieczke wmiejscu teragedii elewator!!!
nie ma to jak porobic fotki na pogrzebie. na epulsa je sobie wrzuc hehhehe. da sie wogole robic foto na pogrzebie?xd
żegnaj Przemku, wciąż widzę Cię jak ostanio "pucowałeś" motor i nie mogę uwierzyć iż już nie spotkamy się,
wyrazy współczucia dla Rodziny.
Ps.
ludzie uszanujcie cierpienie bliskich
Wyrazy współczucia Pani Sylwio, łączymu się w bólu
było, minęło- gdyby nie motor Przemek by dalej żył- i tyle w temacie!
jak można klepać takie bzdury człowieku!!!
najpierw się zastanów potem napisz!!!
czy śmierć Przemka coś zmieniła? oczywiście że nie! dalej za oknem słychaś śmigające skuterki które często na jednym kole jeżdża! ludzie się nigdy nie nauczą!
Puki będą motocykliści tacy którzy nie będą się poczuwali do odpowiedzialności za swoje prawa i obowiązki na drodze, tak długo będzie miało to negatywny wpływ na każdego nowego motocyklistę/skuterowca. Kazdy uczestnik drogi jest współodpowiedzialny za bezpieczenistwo na niej, Kazdy uczestnik nawet w nieznaczym stopniu przekraczający przepisy jest współwinny zdarzenia ze swoim udziałem.
żegnaj Przemek ...
nie zawsze przepisy są tak na prawdę dopasowane do warunków jazdy. na prawdę zdarza się że jest ograniczenie do 50 km/h a tak na prawdę warunki nie zależnie od pogody pozwalają na bezpieczną jazdą max przy 30 km/h. ale są modrzy i mówią- znaki pozwalają na więcej!
Najbliższa Msza Św. za Przemka odbędzie się 10.09.2009 o godz. 18:00 w Kościele WNMP w Redzie.
Pomódlmy się za Jego Duszę.
przyjdziemy.... koniecznie...
Może mi ktoś udzielić informacji gdzie leży Przemek ?
Bardzo mi zależ.
Z góry bardzo dziękuję .
na cmentarzu komunalnym w Redzie przy ul.Gniewowskiej...sektora nie pamiętam ale jak sie wchodzi przez główną bramę cmentarza to alejką w górę i i po prawej stronie drugimi schodkami a tam to myślę że już znajdzisz.
w redzie jest tylko jeden cmentarz? ten w centrum?
ten cmentarz przy głównej ul.Gdańskiej to jeden a drugi jest przy ul. Gniewowskiej(vis-a-vis poczty są świtła i tą ulicą do góry się jedzie to jest właśnie Gniewowska cały czas do góry za tory prost prost prost jest to kawałek drogi i przy samym lesie jest cmentarz)...a tak dla ciekawości to jest jeszcze trzeci cmentarz w Redzie-Rekowie Dolnym.
no i na jakiś czas uspokoiło się z tymi motorkami. ludzi zmądrzeli i przesiedli się na autobusy! słusznie bo szkoda życia...
dalej jakoś nie moge w to uwierzyć...
współczucia dla rodziny Przemka znam go tylko z widzenia pracowaliśmy w tej samej firmie,bardzo współczuję,sam jestem motocyklistą.A miał tak krótko ten motocykl.
Spytam tylko o jedno , z jaką ten człowiek jechał prędkośćią ? Dozwolona tam 50km/godz. I założę się o każde pieniądze po minięciu radaru grzał ile wlazło . Tak należy współczuć rodzinie , żonie , dziecku że niestety ich najbliższy był wyjątkowo nieodpowiedzialnym człowiekiem . Pies trącał motocyklistów niech się zabijają , ale niestety cierpią przy tym najbliźsi i zupełnie przypadkowe osoby i to jest w tym tragiczne .
gdyby każdy jeździł z przewidzianą- ograniczoną prędkością, nie wymuszałby pierwszeństwa to by wogóle wypadków w Polsce nie było!
Zostaw dla siebie ten durne uwagi Szekby i nie obrażaj wspaniałego człowieka, ktorego nie znałeś i nie masz prawa oceniać tym bardziej, że z tego co piszesz wynika, że nie znasz dokładnych okoliczności tego wypadku.
No cóż to że był to wspaniały człowiek wcale nie przeczę ale Gośćiu nie jechał on z prędkośćią dozwoloną . I nadal twierdzę że za niefrasobliwość tego człowieka winę ponoszą niestety jego najbliźsi. A takich wspaniałych mężczyzn na swych wspaniałych rumakach widzę codziennie na ulicach Rumi i nie jadą oni NIGDY przepisowo
I gościu Sis spójrz jeszce na zamieszczone zdjęcia obok . Na zniszczenia w samochodzie . Jeśli twój mózg potrafi wysnuć jakieś wnioski to niech to uczyni i pożyjesz trochę dłużej niż twój kolega który PODOBNO jechał przepisowo.
śmiem twierdzić, że to twój mózg gościu Szekby potrafi wysnuć bardzo ograniczone wnioski, jeżeli tylko na podstawie zniszczeń samochodu twierdzi,że kierowca motocyklu cyt. "grzał ile wlazło". Te zniszczenia mogły powstać nawet przy takiej prędkości z jaką porusza się 90 procent samochodów w tym miejscu i świadczą o tym, że kierowca motocykla został totalnie zaskoczony nieprzewidywalnym, nagłym manewrem kierującego samochodem, który nigdy nie powinien był dostać prawa jazdy. Może raczej należałoby zastanowić się ile grzał kierujący tym samochodem i czy w ogóle sygnalizował z odpowienim wyprzedzeniem zamiar skrętu w lewo bo wiem, że akurat ten motocyklista nie jeździł z zawrotną prędkością jaką osiagają motocykle.
Przynajmniej mój mózg wysnuwa lub próbuje wysnuć jakieś wnioski w odróżnieniu od Twojego SIS . Klient nad którym tak się użalasz zabrał się jak to zwykle bywa u 99% motocyklistów za wyprzedzanie w okolicy skrzyżowania bo przecież motocykl zawsze się zmieści. Człowiek skręcający w lewo był zasłonięty przez pojazdy chcące skręcić w Żwirki i Wigury i dlatego był całkowitym zaskoczeniem dla motocyklisty który jak to zwykle nie jechał przepisowo . I nie ważne że wszyscy tak tam jeżdżą ( w co wątpię bo widzę to skrzyżowanie codziennie ). Co to za tłumaczenie . Gdyby jechał z dozwoloną prędkością nie doszłoby do tragedii. A samochód nie mógł grzać jeśli skręcał o 90 stopni w lewo - co widać na zdjęciach że gdyby grzał nie zatrzymałby się od razu. Tak samo motocyklista jadący z nadmierną prędkośćią był całkowitym zaskoczeniem dla kierującego samochodem . Zwykła logika .
.
Ponieważ z tego co piszesz wynika, że kompletnie nie orientujesz się jaki był faktyczny przebieg tego wypadku nie nie zamierzam z tobą dalej polemizować. Nie będę też zniżać się do polemiki z kimś kto o ofierze wypadku pisze "klient" a "człowiekiem" nazywa ewidentnego sprawcę tej tragedii. Kiedyś na pewno za takie komentarze spotka cię odpowiednia "nagroda"...
Podam tylko jeden przykład. Stoję w korku w Gdańsku .Korek gigantyczny . Przede mną stoi trzech motocyklistów - dobre superszybkie markowe motory . Razem z innymi kierowcami samochodów stoją w korku . Rozmawiają , śmieją się . Żaden nie próbuje na trzeciego pojechać , wciskać się mimo że tak podobno " wszyscy robią " Można tak . Tylko jeszcze jedno - ich blachy nie były krajowe .
Tak może przsadziłem z tym klientem . Tylko codziennie widzę szalejących bezkarnie po Rumi motocyklistów .Nie szanujących za grosz innych kierowców . Bo przecież ... . Więc jak Kuba Bogu ... .
jest trochę prawdy w tym wszystkim- uszkodzenia auta wskazują na nadmierną prędkość, bo przy 40 km/h owszem motocyklista przeleciałby przez maske pojazdu ale sam motor nie rozwalił aż tak uderzonego samochodu!
zderzenia pojazdów na drogach to rzecz normalna i dalej będzie czymś normalnym do puki egzamin na prawo jazdy zdaje się raz w życiu! osoby prowadzące samolot czy choćby zwykły pociąg mają robione badania raz na rok i także w tym okresie mają egzamin zarówno praktyczny- czyli jazda/loty jak i teoretyczny! dzięki temu to właśnie transport lotniczy a zaraz za nim kolejowy i morski jest najbezpieczniejszym!
fakty są też takie że Szekby nie znasz chyba dokładnie historii tego zdarzenia bo po pierwsze nie było to żadne skrzyżowanie ze Żwirki i Wigury tylko jak widać na zdjęciu skręt do ŻABKI !!! Po drugie była to wina samochodu bo skręcał w lewo i wymusił pierwszeństwo motocykliście a samochód jechał od strony Gdyni a motor od strony wejherowa i jechał swoim pasem więc nikogo nie musiał wyprzedzać. Po prostu kierowcy samochodu chciało się ciepłych bułek do pracy i mu się śpieszyło. Może i faktem było że motocyklista nie jechał 40 km jak jest znak ale kto tyle jeździ na tej ulicy?? Nawet jeśli nie jechał przepisowo 40 km to i tak nie była to jego wina i przestańcie pier... głupoty jak nie wiecie jak było!!! Szekby oszczędź rodzinie nerwów i nie wypisuj pierdół bo aż się nóż w kieszeni otwiera jak czyta się bzdury jakie wypisujesz.
od świateł na skrzyżowaniu kosynierów ze żwirki i wigury do żabki- startując na swiatłach od zera- zwykłym autem można spokojnie wyciągnąc 100 km/h- zrobiłem dziś taki eksperyment i potwierdzam to na samochodzie z silniem 1,2!!!
szczerze mówiąc nie żadnego alternatywnego sposobu aby zapobiec podobnym zdarzeniom. ustawienie fotoradarów co 200 metrów jedynie zawali totalnie robotą stróżów prawa, układanie progów zwalniających dobija każdego- przecież nie ograniczymy prędkości w całej Polsce do 15km/h
wczoraj znów w tym samym miejscu wypadek motoru, a minęły zaledwie 3 miesiące!
no i jak tam tęgie głowy z UM i policji? wymyśliły coś na zapobiegnięcie wypadków na Kosynierów? a może zamontować kamerę i zrobimy reality show z tego jak kolejny łamie sobie kręgosłup czy coś takiego- to się sprzeda i miasto zarobi- a Rumię pokażą nawet w tvn24 albo i SuperStacji!
wczoraj doszło do kolejnego śmiertelnego wypadku tylko że to zdarzenie z drogi prowadzącej do Kazimierzy wyglądało na prawdę strasznie- auto osobowe kompletnie zniszczone- jak po kasacji na złomowisku! co w tym kraju się dzieje?! zamiast korzystać prawidłowo z naprawianych dróg przybywa nam jedynie krzyży na cmentarzach!
Niech każdy kto jeździ samochodem pomyśli i powie czy nie miał niemiłego zaskoczenia przez motocyklistę spowodowanego jego nadmierną prędkością . I takie pisanie że : wszyscy tak jeżdżą , lub że może miał trochę większą prędkość niż dozwolona jest naigrywaniem się z naszej inteligencji. Niestety zdecydowna większość wypadków , szczególnie tych w których uczestniczą motocykliści spowodowana jest ich nadmierną prędkością i brakiem poszanowania innych ludzi. I dlatego nigdy nie użalam się nad nimi tylko nad ich rodzinami
niestety czasem jest tak że chce się jechać wolno- tj. zgodnie z przepisami ale zaraz za nami sznur debili- czyli dwóch, trzech aut gdzie każde mruga światłami, kręci się na lewo i prawo próbując nawet po chodniku wyprzedzić... na takich kierowców też masz jakąś radę?!
Prawda jest taka, że nie można generalizować i twierdzić, że wszyscy motocykliści jeżdżą jak wariaci. Faktem jest natomiast, że dozwoloną prędkość przekraczają praktycznie wszyscy kierowcy (oczywiście nie zawsze ale bardzo, bardzo często , wystarczy zobaczyć z jaką prędkością jeżdżą samochody np. na Wladyslawa IV w Gdyni, czy chociażby na trojmiejskiej Obwodnicy). Jeżeli autor przedostatniego postu jest wyjątkiem i twierdzi, że nigdy nie przekroczył dozwolonej prędkości (o ile jest praktykującym kierowcą) to chyba wlasnie on naigrywa się z naszej inteligencji.
wprowadzić w całym mieście ograniczenie do 30km/h tak jak jest to w Londynie a do samego centrum wjazd jednie za dodatką opłatą- ograniczy to ilość wydzielanych spalin- zwiększyć liczbę kursujących autobusów
pół roku temu był przed Lęborkiem wypadek- pijany policjant wjechał w cysternę. zabił kierowcę cysterny, autka sie doszczętnie spaliły a główna droga była zablokowana przez całą dobę. niebawem rozprawa- a co grozi kierowcy- max 7 lat więzienia! skandal!
Temu policjantowi groziło 12 lat. dostał do odsiadki 7,5 roku i po wyjściu ma zakaz prowadzenia pojazdów na 8 lat.Posiedzi koło 4 lat za pieniądze podatników, wyjdzie i będzie żył dalej. a kierowca ciężarówki zostawił żonę i maleńką córkę. nie ma sprawiedliwości na tym świecie.
jestem rumianinem piszecie cuda nie wida a rumia to jes mapa smiertelnych wypadkuw motocyklidow jestem pijany i wiem co mówie na żwiki wigury było to samo poprotu wolniej
i kilka lat temu
w minioną niedzielę zmarł motocyklista przy okrąglaku a w piatek 11.06 zginął rowerzyta. strach się poruszać jednośladem!
najwięcej komentarzy jest przy artykułach o śmiertelnych wypadkach drogowych a władze wogóle nie patrzą na to że ludzie są w strachu o życie!
kolejny wypadek na kosynieró
rok juz minął, straszna szkoda...
ostatnio tam wypadków nie było- dość dziwne
a może progi zwalniające co 200 metrów wybudować?
czemu dziś na kosynierów w miejscu śmierci motocyklisty nie ma nawet krzyża?
Komentarz został usunięty przez adminstratora.
czy już ktoś wie jak oficjalnie zakończyła się ta sprawa? motocyklista za szybko gnał???
kierujący mercedesem skazany za spowodowanie śmiertelnego wypadku
czas na aktualizacje-???-czyż nie!!!
Nie wiem po co autor artykułu wspomniał o fotoradarze. Z tego co wiem motory z przodu nie mają tablic, więc po co mają zwalniać? Wina obustronna.
Jak łatwo pisać te różne opinie.
Jeżeli zginęłaby w tym wypadku Wam bliska, najukochańsza osoba wiedzielibyście prznajmniej o kim piszecie.
PRZEMEK BYŁ WSPANIAŁYM KIEROWCĄ, CZŁOWIEKIEM.
NIGDY NIE ZAJECHAŁBY NIKOMU DROGI.
PRZEMEK JECHAŁ SWOIM PASEM.
To ten "kierowca?!" mercedesa zajechał mu drogę.
Zniszczył wszystko tym nieprzemyślanym manewrem.
Co on teraz czuje ,czy już zapomniał. Jedno o co go proszę - to niech nigdy nie wsiada za kierownicę.!!!
Nie wolno tak zachowywać się na drodze!!!!Nie wolno!!! Jedziesz swoim pasem masz PRAWO CZUĆ SIĘ BEZPIECZNIE.!!!!
Przepisy są dokładnie określone, ile należy jechać w terenie zabudowanym. Ale cykliści niestety mają to w "d".Uważam że ten facet na motorze jechał za szybko i dla tego nie mógł wyhamować w sytuacji zagrożenia - wina ewidentnie większa niż samego kierowcy mercedesa.Przecież gdyby motor jechał zgodnie z przepisami to jeden i drugi zareagowałby prawidłowo.Niestety mieszkam przy Kosynierów i nie dobrze się robi na odgłosy kolesi na motorach. Zdecydowanie za szybko!! - dawcy narządów.....
Gościu 192 nie powinieneś tego napisać , tylko dlatego że nie lubisz motocyklistów. Jesteś okrutny nie znając człowieka. "Nie sądź abyś nie był sądzony."
Mój SYN to najwspanialszy Człowiek, przyjaciel, SYN.
Wspaniały kierowca. Nie Przemek zajechał drogę komuś i na tym koniec. Przejechałby bezpiecznie.
Ale jeżeli ten od Mercedesa ma dwa dni samochód i "udaje" kierowce to.....
nie ma słów.
A samochody zaobserwuj Gościu czy jeżdżą tam zgodnie przepisami. Tacy kierowcy jak sprawca wypadku naszego SYNA są gorsi od przeciętnego nawet motocyklisty.
Zraniłeś Gościu bardzo Pamięć i niezabliźnione rany rodziny.... Proszę się zastanawiać przed wpisem...
Niedługo 2 rocznica 11.08.2011 r.
Msza św. w Kościele NMP w Redzie przy Gdańskiej o godzinie 18.000 o czym pragniemy poinformować bliskich sercu mojego SYNA Przemysława.
no i wczoraj kolejna bezsensowan śmierć człowieka na motorze...
nic tu nie mam do gadania.... tragedia w tym sklepie (koło wypadku) zawsze kupuje produkty i zawsze w tym miejscu widze krzyż [*]
